Znanych piosenek o psach

Znanych piosenek o psach

Odkąd Patti Page śpiewał "Ile to jest Doggie w oknie," Piosenki o psach pozostał popularny. Po tym wszystkim, psy są najlepszym przyjacielem człowieka; to sens tylko, że chcemy uwiecznić je w piosence. Chodźmy się zabawić i spojrzeć na niektóre ze słynnych "piosenek Dog", a niektóre z tekstów, które przywiązują psy do nas.

W Fauves, zespół z Australii mówią nam, że "psy są najlepsi ludzie" ich piosenki pod tym samym tytułem z ich albumu latarkę. Już w 1965 roku, Davy Jones z The Monkees nagrał piosenkę "Zamierzam kupić mi psa", w którym twierdzi, że on kupi mu psa, bo potrzebowałam przyjaciela teraz. Potem była Lobo z przeboju "Ty i ja i psa o imieniu Boo".

To tylko ironiczna, że ​​muzyk Cat Stevens by napisać piosenkę o nazwie "I Love My Dog". Ale słowa są prawdziwe do życia, jak to mówią:

"Kocham mojego psa, tak jak ja kocham cię

Ale może zanikać, mój pies zawsze przychodzą przez

Wszystko pyta ode mnie jest jedzenie dać mu siłę

Wszystko, co kiedykolwiek potrzebuje jest miłość i że on wie, że dostanie "

Kto może zapomnieć Snoopy Boże Narodzenie a / K / A Snoopy vs The Red Baron? I ilu ludzi w średnim wieku może jeszcze zaśpiewać Scooby Doo Theme Song? Co z "Było rolnik miał psa i Bingo było jego imię-o!" i "Oh Gdzie Oh Gdzie My Little Dog Przeminęło?"

Jeśli do muzyki country, to może wiedzieć "You Gotta Quit Kickin 'mój pies Around".

The Byrds miał przebój "old Blue", z tekstami:

"Mój stary Niebieski był stary, dobry pies

można by usłyszeć jego hollering mil wokół

Gdy i dostać się do nieba pierwsze co zrobię

Wezmę mój róg i wezwać Blue "

Elvis miał melodię o nazwie" Old Shep ", który powiedział nam:

"Kiedy byłem małym chłopcem

a Old Shep był pup

Przez wzgórza i łąki chcielibyśmy zboczyć

Tylko chłopiec i jego pies

oboje byliśmy pełne zabawy

razem dorastaliśmy w ten sposób "

słowa piosenki Pet Shop Boys" Chcę psa "mówią:

"Chcę psa

na spacer w parku

Kiedy robi się ciemno, mój pies szczeka

w dowolnym przechodniów

Oh (oh oh) można dostać się samotny

Chcę psa "

Blake Shelton śpiewał" Ol 'Red "z tekstami:

" teraz Ol' Red on damnedest pies, który kiedykolwiek widziałem

Masz nosa, które można wyczuć ślad dwudniową

jest to maszyna czterech nogach śledzenia

można rozważyć bardziej potężny szczęście

Aby ominąć aligatory i piaski łóżka

Ale przez te wszystkie lata, że ​​byłem tutaj

nie jest nikt nie dostał przeszłości Red "

brat i siostra zespół The Fiery Furnaces, powiedz nam w swojej piosence "Mój pies zaginął, ale teraz znalazł,":

"kopnąłem mój pies

byłem środkiem do niego przed dniem

Chyba dlatego wyszedł moje drzwi

i naprawdę chciałbym móc go zobaczyć nieco więcej

Spojrzałem pod matami i poprosiłem wszystkie koty

poszłam do weterynarza masz jeszcze

Mój pies zaginął, ale teraz on znalazł

Mój pies zaginął, ale teraz on znaleziony "

I znów usłyszał niczego niektóre utwory, które naszym zdaniem są o psach nie są tak naprawdę o psach w ogóle, takich jak Led Zeppelin "Black Dog" Elvis Presley "Hound Dog", George Clinton "Atomic Dog" i popularnej piosenki kilka lat temu The Baha Men, "Who Let The Dogs Out". Na przykład, "Golden Retriever" przez Super Furry Animals jest naprawdę o kobiecie złota kopania, jak "Hair of the Dog" przez Nazaretu.

Istnieje nadal będą piosenki o psach, bo kochamy je tak dużo.

Komentarze

Popularne posty